Tuesday, August 18, 2009

SEMBANG TANDAS






Satu hari ketika dalam perjalanan balik dari Ipoh, aku singgah sekejap kat KLCC.
Ada bende sket aku nak beli.aku pusing² la kat KLCC tu, tiba-tiba perut
aku pun berpusing jugak. Apelagi bagai nak mampos aku cari tandas.ketampap!jumpe pown tandas.




aku tengok ada 3 bilik air. Bilik air tengah ade orang,so aku pegi la bilik sebelah.baru je aku rileks atas bakul ceramic tu, aku terdengar orang dari sebelah bersuara,
"Haa, camna sekarang ?"
aduhhh ni yang aku malas ni,dalam tandas pown nak sembang gak.. Entah macamana untuk tidak menghampakan orang, akhirnya aku reply balik, "Ok gak ler". pastu suara tu dok tanya lagi,
"Kau nak gi mana ni??"
eh pahal lak nak tnya aku g mne lak ni...aku pelik... tapi aku balas, "Aku nak balik, singgah sini nak beli barang sikit"
pastu suara tu doktanya lagi, "Bila kau nak gerak ni??". dgn selambe gentle aku jawab, "Lepas setle bende alah nie,
habis beli aku gerak la".

pastu selambe gentle gak die cakap
"Hei, aku call kau balik lepas ni, tiap kali aku tanya
soalan kat kau, mamat bodo sebelah aku ni asyik jawap jer!!!

==SEGAN GILE BABENG...

1 comment:

  1. aduhai.... gelak guling2x doh. ;p

    *salam blogger..new follower here.. :) member kau biskutmarie promote.. ;p

    ReplyDelete